niedziela, 12 marca 2017

Lubię to miejsce, lubię przestrzeń i piękne widoki, cóż jestem góralem wyżynnym ;)

dziecięca sesja plenerowa, dziecko i koń, Jacek Skrok, portret dziecka, przed burzą, sesja w Kraśniku, sesja wiosenna Lublinie,

Lubię to miejsce, mimo że byłem tam już kilka razy to zawsze mam problem z trafieniem. Niech mi ktoś powie że w fotografii ważny jest tylko sprzęt i umiejętności. Tak to wszystko jest bardzo istotne, ale bez odrobiny szczęścia nie ma to zbyt wielkiego znaczenia. Czekamy na wiosnę, czekamy aż zazieleni się zboże, chcemy wrócić tam z nowymi pomysłami, może rolnik nie namierzy nas, zawsze staramy się wyrządzać szkody nie większe niż sarenka chudzina.
Fajnie tu wszystko zagrało, może Aga odrobinę za bardzo wyciągnęła chmurę, jest trochę zbyt agresywna, odrobinę więcej głębi ostrości pokazałoby przestrzeń, ale mimo tych wad lubię tą fotę, kiedyś zawiśnie u mnie na ścianie 😊

1 komentarz:

  1. Małe sprostowanie ;-) aga nie jest agresywna tylko chmura ....;-)

    OdpowiedzUsuń