poniedziałek, 25 czerwca 2018

Mój ulubiony klimat

Niesamowicie działają na mnie takie stylizacje, noszę je gdzieś wewnątrz, przypuszczam, że uzewnętrzniają się wszystkie przygody wyczytane z książek w dzieciństwie, ten cały magiczny świat, zmodyfikowany na miarę moich umiejętności i możliwości. Cyba to jakoś tak nieświadomie dzieje się w nas, że w pewnym wieku wracamy do pewnych szablonów które tworzyły się w nas w dzieciństwie i dopiero po latach uświadamiamy sobie, że to coś kieruje nami, czasem fajnie jest mieć taki świat równoległy, który jakoś steruje nami, zakładając że są dobre przeżycia i wspomnienia, ja na szczęście tylko takie mam ;)
Mam nadzieję, że uda nam się w te wakacje stworzyć wiele stylizacji i niesamowitych fotografii w tym klimacie, ta fotografia, fajnie działa na mnie swoją refleksyjnością

Mały chłopiec nad rzeką Wisłą przy ognisku w Warszawie pozuje do zdjęcia traper
Ulubione stylizacje z traperem
Jeśli podobają się Wam moje prace lub chcielibyście zobaczyć moje fotografie stockowe zapraszam na shutterstock tam możecie wiele z nich zakupić je zakupić Shutterstock Jacek Skrok portfolio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz