niedziela, 15 lipca 2018

Tak smutno mi mamo

Tytuł posta i fotografii to takie luźne skojarzenie, prawdopodobnie ta pogoda nastraja tak refleksyjnie. Szkoda, że do tej fotografii nie można dodać ciemnego tła na blogu, bo zupełnie inaczej działa na psychikę. Wiecie, że jak każdy facet jestem umiarkowanym fanem ukwieconych fotografii, choć nie zarzekam się się że prywatnie nie zdarzają mi się kwieciste foty, ale najczęściej za namową Agi, dlatego też takie fotografie, które więcej niedopowiadają niż krzyczą kolorami są bliższe mojej estetyce ;) 
Pogoda popsuta deszcz cały dzień, miał być Lublin, a ostatecznie nie wiem czy będzie nawet Janów, ewentualnie może taka trochę bardziej niż foto, to wycieczka samochodowa żeby poprostować nogi od komputera w Lasach Janowskich, oczywiście z aparatem i bagażnikiem pełnym akcesoriów, żeby zaciekawić napiszę że wśród nich będą prawdopodobnie stare sanki ;)


Mały pięcioletni chłopiec wygląda przez okno w Lublinie i szuka mamy
Tak smutno mi mamo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz